Obserwatorzy

czwartek, 20 grudnia 2018

Świąt świątecznych!

Święta zbliżają się szybkimi krokami. U mnie przygotowania zawsze są spokojne i pod kontrolą, chociaż niespodziewana choroba bardzo wszystko jeszcze spowolniła. Dobrze, że w tym roku mamy taki luksus w wolnych dniach przeplatających się ze świętami. My rok rocznie robimy te same, rodzinne potrawy doskonale wszystkim znane i wyczekiwane na ten jeden, jedyny, wyjątkowy wieczór. Zawsze mi zależało aby każde święta rodzinne kojarzyły się właśnie z czymś. Jako dziecko mocno zakorzeniło mi się wspomnienie wuja, który co święta przywoływał w pamięci jakieś pyszne smaki dań babci albo prababci i bardzo mi się to podobało. Smak moich rodzinnych świąt - jak pięknie to brzmi.
Dzisiaj otrzymałam zaskakującą niespodziankę od Marzenki D z bloga Jajołki pomysłowe bombkę Myszkę. I od razu śpieszę o niej napisać, bo jak się wzruszę to głowa będzie pusta i znów zatka mnie na kilka dni. Bombkowej myszki nie da się pokazać tak jak wygląda naprawdę. Jest prześliczna, emanuje ogromną pozytywną energią, tego żaden aparat nie jest wstanie pokazać. Jestem oszołomiona prezentem również z innego powodu. Zbiła mi się bombka, do której miałam ogromny sentyment i pozostał mi stojak. Miałam coś dokupić ale jakoś tak... miałam już usunąć stojak ale chociaż on pozostał mi jako wspomnienie. Zdążę a nóż coś wymyślę dla niego? A tu naglę bombkowa Myszka chętna zaprzyjaźnić się ze stojakiem. Uwielbiam Marzenkę D, jest bardzo bliska memu sercu i ogromnie się cieszę, że ważny dla mnie stojak po jeszcze ważniejszej bombce ma cudownego następcę. I mam nadzieję, że się nie zbije. Marzenko bardzo bardzo Ci dziękuję :)


Święta... zaraz Święta... 

Kochani :) 
Wszystkiego dobrego: zdrowia, szczęścia, pomyślności,  spełnienia marzeń, wypoczynku, wspaniałej świątecznej atmosfery... 
ale przede wszystkim życzę tych, naprawdę prawdziwych Świąt z ich świątecznością. 

Świątecznych Świąt!


37 komentarzy:

  1. Pięknych, radosnych Świąt. Niech zdrowie i spokój będą z Tobą i Twoją Rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  2. All the very best for Christmas and the New Year.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest bombowa myszka, śliczności. Spokojnych, dobrych i zdrowych Świąt w gronie najbliższych Ci serdecznych ludzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownych i radosnych Swiat, a przede wszystkim zdrowych, rodzinnych i takich jakich zyczysz sobie zeby byly. Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  5. I nawzajem. Wszystkiego dobrego dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego Agatko, a przede wszystkim zdrowia na teraz, na Święta i na potem!:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt moja Droga:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak miło!
    Mnie się do wtorku wydawało, że wszystko będzie pod kontrolą, jednak sypnęło się lawinowo. Cóż, po prostu skreślam to czego nie muszę koniecznie robić :) Jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent od Marzenki. Ja też dostałam od niej takiego słodziaka. Marzenka jest kochana. Uściski przesyłam oraz dużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknych Świąt Agatko, pełnych rodzinnych smaków, wspomnień i bliskości, a Nowy Rok, niech da Ci w darze wszystko, co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego świętowania z dala od wszelkich choróbsk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałych Świąt pelnych niezapomnianych przeżyć i wrażeń. Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatku, Tobie i Twojej Rodzinie, spokoju i zdrowia, oraz by czas zwalniał bieg w chwilach szczęścia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny post, a bombeczka bardzo urocza. :) Jeszcze raz kochana życzę wspaniałych świąt, niech choróbsko idzie precz!!!! Spełnionych marzeń, uśmiechu, radości i czego tylko pragniesz. Radosnych świąt dla Ciebie i bliskich. :*****

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko kochana, cieszę się bardzo, że tak się polubiłyśmy a wręcz pokochałyśmy :-) Cudownie, że myszka ma swoje miejsce i jest bliska twojemu sercu :-) Miałam ciężką rehabilitację aż 4 tygodnie i 2 dni, a dziś lekarz pod choinkę dołożyła jeszcze 3 dni min. świętami :-) Ale dziś już mogę popatrzeć więcej jak się żyje.
    Mam nadzieję, że i Tobie sił przybywa i zdrowie wraca w ten wesoły czas i zaczniesz wspaniałe święta.
    Buziaki. Mnóstwa prezentów, uścisków serdecznych i uśmiechów szczęśliwych z bliskimi :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Spokojnych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia. Niech będą takie jakie potrzebujesz:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Agatko, dziękuję za piękne życzenia ! Tobie i Twoim Najbliższym również fantastycznych Świąt !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne życzenia, śliczna bombka. U nas świeta też kojarza się z konkretnymi, świątecznymi smakami, niedostęnymi w innym czasie. Spokojych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Radosnych i spokojnych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Ci Agatko za życzenia. Tobie również życzę spokojnych Świąt wypełnionych radością i spędzonych w gronie najbliższych.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bombka fantastyczna i te cudne kurki nad nią. Dziękuję za życzenia. Tobie również życzę, by te najpiękniejsze Święta Bożego Narodzenia upłynęły w zdrowiu, spokoju i radości:):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla Ciebie też Moja Droga wspaniałych, zdrowych i rodzinnych świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę Ci i Twojej rodzinie wszystkiego dobrego:) Bombkowa myszka idealnie pasuje do stojaczka.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie , dwie rzeczy najwazniejsze w tym roku, wiec i Tobie Kochana zycze:zdrowych i spokojnych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  26. Te deseo una mágica y maravillosa Navidad con tu familia y amigos.

    Un saludo desde Salamanca.

    OdpowiedzUsuń
  27. Głębokich przeżyć duchowych, zdrowych i radosnych świąt oraz błogosławieństwa Bożej Dzieciny.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Droga Agatko!

    Dla Ciebie i Twoich Bliskich zdrowych, spokojnych i pełnych rodzinnego ciepła świąt Narodzenia Pańskiego. Odpoczynku od codziennego zabiegania oraz chwili zadumy.
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. U nas również przygotowujemy potrawy, które kojarzą nam się ze świętami i robiy je tylko na Wigilię :).

    Lubię tradycje, a w tych czasach zanikają niestety coraz bardziej ...

    Bombka myszka jest cudna :).

    Wesołych Świąt :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dziękuję i wzajemnie

    Alis niezalogowana

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego co najlepsze w te święta Wam życzę. Abyście spędzili ten czas w rodzinnej, radosnej atmosferze, zaś Bóg, który jest miłością, niech nieustannie towarzyszy Wam przez ten czas.

    OdpowiedzUsuń
  32. Droga Agatko!
    Niech każdy dzień nadchodzącego roku przyniesie Ci dużo zdrowia, ogrom szczęścia i wszystkiego, co dla Ciebie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna myszka! Agatko-życzę Ci w Nowym Roku wiele inspiracji przyrodniczych i innych, radości i zdrowia, a także wielu wspaniałych chwil spędzonych z rodziną :)))

    OdpowiedzUsuń