Obserwatorzy

niedziela, 21 maja 2017

Nasze naturalne kąpielisko

Upał rozlał się wokoło równie obficie jak promienie słońca. Nareszcie! Albo Och ale gorąco!. Dla mnie zdecydowanie to pierwsze, bo spragniona jestem ciepełka. 
W tym roku jesteśmy do tyłu ze wszystkim. W ogóle jacyś tacy nieczasowi. Wszystko wokoło nas zaskakuje i wyprzedza nas o krok  milowy. Owszem, sobotni poranek był zadziwiająco ciepły i słoneczny, do tego stopnia, że wyciągnął mnie z łóżka już o 5 rano, ale nie przypuszczałam, że okaże się dniem bardzo gorącym. Ach! Jak żałowaliśmy, że nie kupiliśmy basenu, ale kto mógł przypuszczać skoro jeszcze dwa tygodnie temu był mróz? I nagle zwróciliśmy uwagę na nasz staw. Mąż stwierdził, że wyznacznikiem czystości wody są żaby, więc skoro są u nas, to...


....była fantastyczna zabawa i wiele radości. Nie wiem co na to żaby ale było tak gorąco!

Pozdrawiam bardzo słonecznie i  radośnie  i życzę miłego poniedziałku :)

13 komentarzy:

  1. Jak miło popluskać się we własnym stawie. Ja też w tym roku spóźniona jestem ze wszystkim i co niepokojące wcale nie mam ochoty, by nadrabiać zaległości. Wszystkie warzywa tak marnie wschodzą. Fasolę wydziobują gołębie, sadzonki kolorowych sałat, seler i por podjadają systematycznie pędraki chrabąszcza. Codziennie znika kilka. Jeszcze chwila i po zbiorach. Nornica buszuje po całym ogrodzie. Dodatkowo mszyce i mączniak. Chyba wypasuję. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. I problem z basenem masz z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniały mi się wakacje na wsi w podstawówce. Dla miejscowych to była norma, dla mnie aktrakcja nie do końca akceptowalna, bo był zarybiony i pełno było żab właśnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że macie takie darmowe, domowe kąpielisko.
    A czy jest duży problem z komarami?

    OdpowiedzUsuń
  5. taki to rok już jest. Nie trafiłam jeszcze na jakąś porządną prognozę pogody. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Looks like fun. Not warm enough for that yet here.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak. Wiosna chyba na dobre do nas zawitała

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale macie fajnie! Ekstra pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby tylko mój ogród był trochę większy, to na pewno urządziłabym tam właśnie staw kąpielowy :) Pozazdrościć Wam!

    OdpowiedzUsuń