Obserwatorzy

niedziela, 6 grudnia 2015

Wyróżnienie

Zawsze z  dużą dozą zaciekawienia  przyglądam się wszelkim wyróżnieniom i w ogóle tej formie społecznej działalności, która sprawia tyle radości. Zawsze cieszę się wraz z innymi
 i szczerze gratuluję, bo piękna jest ta radość kryjąca się za znaczkiem, obrazkiem... słowem. Dziś mam okazję poczuć tę radość i przeżyć to zjawisko jak wielu przeze mnie obserwowanych ludzi. Jest to niesamowite doznanie i jakieś nie do wierzenie, że ktoś z pośród tak wielu wspaniałych, interesujących, cudownych blogów dojrzał mój. 



Tu i teraz, na łamach mojego bloga chciałam bardzo podziękować Beatce z bloga pasjebet za wyróżnienie  Liebster Blog Award. 
Jest to dla mnie szczególne wyróżnienie bo otrzymane od osoby, którą od początku poznania w necie podziwiam, która w sposób tak naturalny i delikatny wyczarowuje niesamowite rzeczy i zamienia dom, ogród w coś bajkowego nie sięgając przy tym po nic nadzwyczajnego czy kosmicznego. Osoba o niesamowitym talencie, wyczuciu smaku, stylu zarówno w aranżacji wnętrza jak i  ogrodu. 
Będąc całkowitym przeciwieństwem, niemalże królową chaosu to tym większa jest to dla mnie  niespodzianka.



Oto pytania od Beatki :

1. Od kiedy prowadzisz bloga?

To jest mój pierwszy blog, w którym po raz pierwszy napisałam post dokładnie w Boże Ciało 2014 roku. 

2. Co było impulsem do założenia bloga?

Mąż i moja gadatliwość albo raczej mój niepokorny entuzjazm nad otaczającym mnie światem. Mąż wierzył, że gdy będę przelewać euforię na klawiaturę to będzie miał więcej spokoju.

3. Czy dużo czasu zajmuje Ci pisanie postów?

Sporo, biorąc pod uwagę, że moja codzienność jest bardzo różnorodna i bardzo absorbująca.

4. Czy piszesz posty z wyprzedzeniem?

Zdarza się, ale najczęściej piszę o tym co akurat zobaczę, co mnie zachwyci co w duszy zagra.

5. Czy znajomi, rodzina i przyjaciele wiedzą o Twoim blogu?

Tak :)

6. Czy najbliżsi wspierają Cię podczas tworzenia wpisów?

Najbardziej mąż ;) Dzieci lubią czytać i dalsza rodzina może w miarę na bieżąco dowiedzieć się co u nas słychać. 

7. Jakie blogi lubisz najbardziej?

Och! Tematyka jest ogromna bo interesuje mnie wiele dziedzin z życia człowieka, ale przede wszystkim kieruję się pozytywną energią, która musi wręcz zionąć z bloga. 

8. Czy spotykasz się z osobami prowadzącymi różne blogi?

Jeszcze nie miałam okazji, ale mam miłe doświadczenia ze znajomości i przyjaźni z osobami poznanymi przez net.

9. Czy wierzysz w przyjaźń blogową?

Tak, jak najbardziej i wcale do tego celu nie musi nastąpić celebracja znajomości naocznej.

10. Czy myślałaś o zamknięciu bloga?

Wielokrotnie... :P

11. O czym marzysz?

Aby każdy człowiek widział piękno tego świata, aby to piękno przepełniło jego serce i duszę, i aby jego życie, codzienność, pasje, każdy wolny czas zmierzał ku dobremu w prawdziwej jego formie, aby nie było miejsca na najmniejszy okruszek zła. 

Teraz najtrudniejsza część bo tak naprawdę, każdy blog, który ,,chapnęłam" do ulubionych jest już przeze mnie wyróżniony. Pamiętając, że preferowana jest nominacja osób, które jeszcze nie mają tego wyróżnienia, pozwoliłam sobie wyróżnić:

Taba Azę - Blog w zasadzie ogrodowy 
Monikę - Przyroda to co lubię
Mamalinkę -Cztery planety 
Wietrzyk - Wietrzyk w ogrodzie 
Kociafrania
Anastazja - Uroki dnia codziennego
Rose - Vintage Rose

Nie wiem ile powinno być pytań, wybaczcie proszę jeśli jest ich za mało.
Moje pytania:
1) Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
2) Co najbardziej podoba Ci się w blogowym świecie?
3) Jaka jest twoja największa pasja i czy ją realizujesz?
4) Wybierając się na bezludną wyspę i mogąc zabrać tylko coś jednego, co by to było?
5) Jakie są twoje najbliższe plany, które chciałabyś zrealizować?
6) Twoje trzy życzenia gdybyś złowiła złotą rybkę?
7) Twoje ulubione miejsce na świecie i dlaczego?

20 komentarzy:

  1. Miłe wyróżnienie, gratuluję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle dobrych słów napisałaś o mnie, a to przecież Ty zasłużyłaś na wyróżnienie :)
    Chętnie przenoszę się w Twój niezwykle opisany świat, śledząc, jak pokonujesz różne życiowe przeszkody, jak bardzo raduje Cię otaczający świat... Z ogromną chęcią i zainteresowaniem przeczytałam odpowiedzi na pytania. Cieszę się, że poznałam taką osobę w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję, że mnie wyróżniłaś. Ale myślę, że nie jestem jeszcze gotowa do zabawy. Mam nadzieję, że nie poczujesz się rozczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekam :) Nie ma czasu realizacji. Wyróżnienie czeka... :))

      Usuń
  4. Agatko z prawdziwą ciekawością przeczytałam Twoje odpowiedzi i dzięki nim poznałam Cię bliżej :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatku najmilszy,gratuluję Wyróznienia, zasługujesz na nie nie tylko dlatego,ze pięknie piszesz o zwykłych,codziennych sprawach i nie tylko ale tez dlatego,ze jesteś tak pełna pogody,dobrej energii,empatii,życzliwości do świata i ludzi. Wyobrażam Ciebie jako osobę nieustannie uśmiechniętą. Dziękuję Ci za wyróżnienie,które przyznałaś mnie,mój blog to takie szydło,mydło i powidło. Ot,taka pisanina po trochu o wszystkim.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję:)) miło czytać coś więcej o Tobie. Najbardziej spodobał mi się powód, dla którego postanowiłaś założyć bloga - fajnie, że najbliższa osoba tak Cię wspiera!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie-ja też chętnie zaglądam na Twojego bloga,pięknie piszesz a do tego mogę podziwiać Twój świat:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Agatko i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. "Celebracja znajomosci naocznej"- mnie zachwycila:)

    Gratuluje Agatko)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, gratuluję wyróżnienia:) Miło było poczytać o Tobie i poznać blizej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Agatko za wyróżnienie,szcześliwie już dotarło do mnie po raz drugi.w wolnym czasie postaram się odpowiedziec na pytania.Ale cieszę,się,że Twoje odpowiedzi przybliżają nam Ciebie/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie o Tobie poczytać. Gratuluję wyróżnienia:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję, za liczne gratulacje i miłe komentarze :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Warm congratulations on your award! I know how much work, time, and dedication go into a blog. Good for you! Always love to read your posts and see what is happening in Poland!

    OdpowiedzUsuń
  15. Congratulations on your award, Agatek. It is always good to be acknowledged for the hard work involved in keeping up a blog. You started writing five years after I did. My blog start anniversary is 2009. I love reading about what is happening in your corner of Poland since my maternal grandmother was from your country.

    OdpowiedzUsuń