Obserwatorzy

sobota, 16 kwietnia 2022

Wiosennie...

Święta Wielkanocne już tuż tuż a u mnie nadal śnieg na fotkach, który dawno sobie już poszedł i mam nadzieję, że już nie wróci. Wiedziałam, że bratki przywalone śniegiem dadzą sobie radę. Nawet jeśli mocno oklapną to się podniosą. Nie byłam pewna jak poradzą sobie żonkile ale również nic im się nie stało a nawet wypiękniały. Martwiłam się, że cebule zgniją od tej ilości wody. Bardzo się cieszę, że posadziłam bratki i żonkile, bo teraz na święta, pięknie kwitną i stanowią wręcz świąteczną ozdobę w ogrodzie.

Troszkę się już zazielenia. Tawuły i berberysy wypuszczają liście. Zaczyna kwitnąć forsycja. Robi się coraz ładniej w ogrodzie. Zaczynają kwitnąć botaniczne tulipany.


Kochani :)

Wszystkiego co najlepsze życzę Wam z okazji Świąt Wielkiej Nocy.

Zdrowia, pomyślności, spełnienia marzeń a przede wszystkim spokoju ducha.


 

17 komentarzy:

  1. Fakt kwiaty wprowadzają kolory i radość do ogrodu.....Rodzinnego Świętowania pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci spokojnych i rodzinnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i radosnych świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i pogodnych świąt Wielkanocnych. Wesołego Alleluja 🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na bieżącą się do życia przyrodę e naszych sercach rodzi się nadzieja na lepsze jutro. Tak jak Wielkanoc... Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowia, pogodnych i spokojnych świąt.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję. Tobie również życzę Świąt pełnych zdrowia, spokoju i Radości. Niech Zmartwychwstały Chrystus obdarzy Cię wszelkimi łaskami:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za życzenia.
    Życzę Tobie i Twojej Rodzinie udanych i radosnych Świąt Wielkanocnych!
    Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego na ten niezwykły czas Zmartwychwstania!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny masz ogród. U mnie kwitną krokusy tulipany żąkile i drzewka owocowe niektóre

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wiosenne kolory u Ciebie w ogrodzie, Agatko! Pozdrawiam poświątecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Również życzę wszystkiego najlepszego z okazji Świąt!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne żonkile :). Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  13. Żółty kolor dominuje i wnosi wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie u Was Agatko... Tak kolorowo, wiosennie,i słoneczko w końcu... Taka aura sprzyja pozytywnym myslom i aż człowiek rwałby się do pracy. Mam nadzieję że święta były równie takie piękne, ciepłe,kolorowe.
    Ps.nie wiem czemu z opóźnieniem wyświetlają mi się twoje posty. Wpadłam z wizyta przed świętami a postu nie widziałam. Ups...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna już jest, zagościła się na całego🌞🌼💛
    Na spacerku wczoraj w lesie czułam ten klimat, zielono, śpiewająco-cudnie🌳🌲🍀💚😊
    Serdeczności przesyłam moc🧡😀🌺

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ogród - to moje marzenie jeszcze z dzieciństwa.
    Nie wiem dlaczego ale dla mnie zawsze oczywiste było, że będę mieszkać w domu. Jakoś wtedy nie myślałam o budowie, kredytach i wyrzeczeniach. Po prostu zawsze wyznawałam zasadę, że jak czegoś bardzo pragniemy to cały świat sprzysięga się ku nam i pomaga spełniać marzenia. Romantycznie-optymistyczna naiwniaczka. Ale jak by nie patrzeć - coś w tym jest :)
    Mieszkam w domu i jestem szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń