Obserwatorzy

niedziela, 20 marca 2022

Krokusy

Jestem z Wami sercem i to na razie musi nam wszystkim wystarczyć. Dzień wydłuża się ale to nadal za mało abym mogła uporać się z obecną codziennością jaką mam. Dawno nie pisałam, już za nami połowa marca, więc postanowiłam na szybko coś naskrobać do mojego  blogowego pamiętnika. Wiosna zadamawia się i u mnie. Pomału zaczynam porządki na działce. Zaczynam od wygrabienia liści i przycinam to i owo. Na zdjęciu pierwsze krokusy jeszcze wśród liści dla ochrony przed porannymi przymrozkami. 

 Kochani, bardzo serdecznie Was pozdrawiam i życzę nieustająco dużo zdrowia i pogody ducha.

 

 

19 komentarzy:

  1. No i wzajemnie. Może wraz z wiosną cały świat stanie się lepszy,trzeba mieć nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo serdeczności i sił życzę ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już biegam po ogrodzie z grabkami i sekatorem, ale mimo świecącego słońca, wciąż jest zimny wiatr i często uciekam do ciepłego domku :) Życzę Ci spokoju i uśmiechu, wiosna zawsze przynosi ze sobą odrobinę radości i optymizmu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się robi w Twoim ogrodzie ! Życzę Ci dużo sił i wytrwałości ! Trzymaj się ! Pozdrawiam wiosennie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda napawa optymizmem, miejmy nadzieję, że będzie tylko lepiej :D Dużo sił! Trzymaj się cieplutko! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja macham do ciebie znad Buga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się ciepło, wiosna może przyniesie nam więcej spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, zawsze z przyjemnością oglądam Twoje krokusy :) Życzę Ci dużo sił, wytrwałości i radości z wiosennych prac ogrodowych oraz niech Cię nie opuszcza pogoda ducha :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu przyszła wiosna , która jest lekiem na wszystkie smutki. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana
    Czuć już wiosnę w powietrzu💛🌞😀
    Przyroda by się ożywiła bardziej, gdyby było mokro🌼😉
    Serdeczności przesyłam moc🍀💚😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  11. też przegrabiam liście.... ale inaczej niż zwykle.Zawsze na hurrra trzeba wszysko jednego dnia. (i potem pytanie, czy Pani może prace w ogrodzie wykonywała... to moja lekarka). teraz pomykam fragmentami, najpierw systematycznie, ten kawałek potem nastepny.. teraz już rózne miejsca TU ogarnę- to tu, Nawet humor mi się poprawił :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności. Lubię krokusiki. U nas już przekwitają... Cudownego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    U mnie też już rozkwitły te wiosenne kwiaty :) Wszystkiego dobrego, samych serdeczności życzę! i dużo zdrówka!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Agatko, właśnie nadrabiam czytanie postów i gdzie nie wejdę to wiosna. Cieszą nas pierwsze wiosenne kwiaty i od razu lepiej się nam żyje. Optymistycznie patrzymy na świat. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam krokusowe łąki z czasów, kiedy mieszkałam w Szklarskiej Porębie.Piękne liliowe dywany.Już i w mojej krainie zimna wychylają liliowe, żółte, białe łebki.Idzie wiosna i z nią nadzieja, że moze będzie lepiej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj-piękne krokusy-u mnie tez juz busz krokusowy:)na jesień posadziłam 100 przy okazji wymiany skrawka trawy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham krokusy. Te w Twoim ogrodzie prezentują się w królewski sposób. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję za Wasze komentarze. Miło mi, że o mnie pamiętacie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pięknei u Ciebie w ogrodzie! Uwielbiam krokusy, są takie delikatne i tyle barw mają. Trzymaj się ciepło i mam nadzieję, że wszystko się dobrze poukłada. :)

    OdpowiedzUsuń