Obserwatorzy

niedziela, 21 kwietnia 2019

Idąc...

Jest tak pięknie... jest cudownie. Idąc okoliczną drogą w pewne popołudnie zachwyciłam się otoczeniem, jego zapachem, dźwiękami i urokami przyrody. W tym momencie dotarło do mnie, że to już! Że doczekałam się wiosny. Tej najprawdziwszej, tej już będącej. 

Jestem właśnie w najbardziej ulubionej porze roku i nie mogę się nią nasycić. Łaknę ją jak pszczoły nektaru, jak drzewa deszczu po bardzo suchym okresie.


Kiedy uda mi się wcześniej wyjść z pracy to staram się pełną piersią wchłaniać zapach wiosny. Jest tak pięknie dookoła. Wszystko się zazielenia. A dzisiaj co jakiś czas pada drobny deszczyk i będzie jeszcze bardziej się zazieleniać.

A u Was jaka jest pogoda?






32 komentarze:

  1. U mnie też wiiosennie, a nawet dzisiejsza pogoda jest jak latem, w krótkim rękawku dzisiaj chodziłam :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też było tak pięknie i jakoś się ochłodziło a szkoda.

      Usuń
  2. Agatko, u mnie jest bardzo ciepło i coraz więcej zieleni. Oprócz zapachów wiosny zachwycam się zwłaszcza dziś śpiewem "naszego" skowronka, który cały ranek i teraz cały wieczór zachwyca swoimi melodiami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótki ale piękny spacer dzisiaj. Lubię ten moment wybuchu wiosny, kiedy wszystko zaczyna nagle kwitnąc i pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny spacer. U mnie też wiosennie, ale susza doskwiera.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie słonecznie, choć z chłodnym wietrzykiem. Radosnego dalszego świętowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dzisiaj jakiś wiatr się pojawił i zrobiło się mało przyjemnie, ale chociaż trochę pokropiło.

      Usuń
  6. U mnie pogoda wiosenna, pachnąca, słoneczna i brzęcząca pszczołami:) Mogłoby tylko trochę mniej wiać...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas wczoraj było bardzo pięknie, ale dzisiaj... nikt nawet nie biegał po osiedlu z psikawkami naładowanymi wodą.
    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszłam dzisiaj na ogród to mało głowy mi nie urwało :P

      Usuń
  8. Tak, wiosną można się zachłysnąć, zaciągnąć aż do samego dna. W naszym ogrodzie zakwitły czeremchy i wieczorem słychać żabie koncerty, a to dopiero koniec kwietnia:) Cudnie jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie :) Lubię czeremchy mimo, że źle je odbieramy jako alergicy.

      Usuń
  9. To też jest mój ulubiony czas, kiedy jeszcze drzewa nie mają liści ale krzewy już tak i kwietną owocowe. W lesie pachnie czeremcha, kwitnie jak oszalała tarnina, coś wspaniałego. Pogodę miałam piękną chociaż zimny wiatr przeszkadzał.
    Pozdrawiam Cię wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas wiatr szaleje koljeny dzień ale może napłyną chmury deszczowe. Nawet nie wiedziałam, że w Polsce są pożary bo susza...

      Usuń
  10. Hello Agatek...So happy you are experiencing spring. Sending deep regards to you this after Easter week! Susan

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie szkoda tylko,że tak sucho jest....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... nawet nie wiedziałam, że takie okropne pożary są w naszym kraju. Co to się dzieje? Jednak te wiosenne deszcze były dobre.

      Usuń
  12. U mnie jest pięknie, słonecznie i ciepło, ale wiatr po prostu urywa głowę :/ Tak, że uciekłam do domu, a prace w ogródku czekają na pogodę mniej wietrzną :D
    Ściskam Cię serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ledwo co rozpoczęłam prace ogrodowe to musiałam wracać do domu bo nie było sensu siedzieć na dworzu jak takie wietrzysko. Wczoraj mąż podawał przez płot sąsiadowe skarby, które wiatr wrzucić na naszą stronę i to wcale nie były lekkie rzeczy :)

      Usuń
  13. w środę dotarłam dopiero. dziś spokojniej trochę, ale wczorajsze wietrzysko dało się we znaki 3 pożary lasów w pobliżu, wszystko lekko zasnute na żółto...

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niby ciepło, ale strasznie wieje, ten wiatr z nad Sahary daje czadu !
    Pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas gorąco i słonecznie, czyli piękna wiosna :-) Pozdrawiam wesoło :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie tez ciepło + 17°C ale potwornie wieje. Ten wiatr straszne osusza glebę. Na szczęście mamy sporo wody w studni i można podlewać rośliny w ogrodzie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje miasteczko zawsze o tej porze tonie w zieleni:)
    Mam ja swoje utarte od lat ścieżki, uwielbiam spacerowanie i podziwianie przyrody o tej porze roku:)
    Milutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiosny nie można minąć obojętnie. Dziękuję Agatko za życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyli wietrzysko było w całej Polsce :)

    OdpowiedzUsuń